Betingelser:
Bestillingen er bindende ved ordreafgivelsen og du vil modtage en ordrebekræftelse indenfor 24 timer.
Det er meget vigtigt at du altid kontrollere ordrebekræftelsen for eventuelle fejl, og kontakter os (senest 24 timer efter modtagelse af ordrebekræftelsen) så vi kan få rettet eventuelle ændringer.
Alle priser er opgivet inklusiv 25% moms.
Lejeperiode:
Vi beregner lejeperioden til 3 døgn medmindre andet aftales ved bestilling.
De 3 døgn er;
-dagen før dit arrangement, hvor servicedelene afhentes eller leveres
-på selve dagen for dit arrangement
-for den efterfølgende dag, hvor servicedelene afleveres/afhentes.
Foregår dit arrangement i en weekend beregner vi en lejeperiode på 4 døgn, dvs. afhentning fredag og returnering mandag. Afhentning og tilbagelevering foregår efter aftale.
Bliver servicedelene ikke leveret til det aftalte tidspunkt, og på aftalte adresse opkræves der 400 kr. inklusiv moms pr. forsinket påbegyndt time.
Ansvar:
Udlejer: Vi leverer alle servicedelene i komplet stand og pakket i forsvarlig emballering.
Lejer: Lejer har fuld ansvar/erstatningspligt overfor beskadigede eller manglende servicedele fra udlevering til tilbagelevering. Lejer er ansvarlig for enhver skade der er pådraget de lejede produkter i lejeperioden dvs. ved afhentning. Der er lejers egen forsikring der stilles til ansvar ved enhver skade.
De lejede servicedele må ikke udsættes for regn eller lignende i lejeperioden – dette gælder også den tilhørende emballage. Forekommer der mangler eller beskadigede dele i bestillingen sender Florentina Table Dressers en opgørelse til lejer indenfor 2 dage efter returnering.
Beskadiget servicedele og emballage erstattes efter gældende dagspris:
Glas:
Krystalglas RCR 75kr.
Anna Von Lipa 95 kr.
Libbye 65 kr.
Solange 65 kr.
Frederik Bagger hvidvin 300 kr.
Frederik Bagger rødvin 300 kr.
Frederik Bagger vand 200 kr.
Tallerkener:
RAW 100 kr
Frijsenborg 150 kr
Brown /Blue 75 kr.
Clara forret/dessert 152,-
Clara Middag 179 kr
Tallerken i klar glas 50,-
Bestik:
Rosaguld 50 kr.
Vaser:
Specktrum 250 kr
Kander:
Anna Von Lipa 400 kr.
Lysestager:
E&E 100 kr.
Servietter:
Broste/IL 40 kr
Servietter skal erstattes, hvis der er pletter på, som ikke kan vaskes rene ( hvis der eks. er blåbær på kan servietterne ikke vaskes rene)
I så fald at lejer ønsker, at reklamere for fejl og mangler skal dette ske omgående og inden servicedelene tages i brug. Sker dette ikke så betragtes det som en fejlfri leverance.
Ved lejeperiodens ophør forpligter lejer sig til at levere de lejede servicedele i samme stand som ved modtagelsen retur til Florentina Table Dressers.
Lysestager:
Vores lysestager er der ingen bund i, så der må kun bruges selvslukkende lys. Hvis der bruges andre lys kan det skade bordet og dugen, Det er altid lejer, som bærer ansvaret for enhver skade.
Afbestilling:
Bestillingen er bindende ved afgivelsen.
Ved afbestilling af servicedele på bestillinger. over 2000 kr. tilfalder 50% af depositummet Florentina Table Dressers.
Under 2000 kr. tilfalder det indbetalte fakturabeløb Florentina Table Dressers.
En komplet afbestilling skal ske senest 3 måneder inden din arrangementsdato.
Betaling:
Vi fremsender faktura pr. e-mail. Alle priser er opgivet i DKK og er inklusiv 25% moms.
Betaling skal ske til vores konto nr.: 1685 3232275072
Senest 7 dage efter ordrebekræftelsesdato betales fuldt beløb for faktura under 2000 kr.
Ved faktura over 2000 kr. betales 50% depositum senest 7 dage efter ordrebekræftelsesdato. De resterende 50% af fakturabeløb betales 4 uger før datoen for din arrangementsdato.
Ved modtagelse af indbetaling (depositum eller det samlet beløb) er bookingen gældende.
Manglende betaling:
Modtager vi ikke din betaling indenfor betalingsfristen fremsender vi en skriftlig påmindelse.
Betales fakturaen ikke herefter vil ordren blive annulleret.
Opvask:
Servicedelene skal leveres tilbage i rengjort tilstand, hvis ikke opvask er bestilt.
Sker dette ikke afregnes 450,00 kr. inklusiv moms pr. påbegyndt time for opvask af Florentina Table Dressers.
Ønsker du at Florentina Table Dressers skal klare opvasken er prisen dkk 2.-pr del.
Servicedelene vil blive kontrolleret ved tilbagelevering og de skal ALTID være sorteret og pakket i de tilhørende kasser ved tilbageleveringen.
Er der bestilt opvask se afsnit "Har du bestilt opvask"
Opdækning:
Vi tilbyder opdækning af festlokaler. Vi vil komme to fra Florentina, Prisen er dkk 1000.- pr påbegyndt time plus kørsel(dkk 3,73 pr km)
Opvaskeanvisninger:
Glas: Efter opvask skal glassene altid tørres efter for vand. Dette for at undgå kalkpletter og render på glassene.
Bestik: Skal opvaskes på ’kort program’ og altid tørres efter for vand for at undgå hvide pletter og irring.
Porcelæn: Vores porcelæn uden guldkanter, kan vaskes i en almindelig opvaskemaskine.
Stel med guldkant: Skal tilbageleveres afskyllet. Vi sørger her selv for opvasken.
Keramik/stentøj: Skal opvaskes i en almindelig opvaskemaskine, men det tåler udelukkende de korte programmer.
Lysestager: Stearinrester fjernes uden af beskadige stagerne.
Servietter: Skal afleveres retur beskidt, dog tørre i en plastpose/kasse.
Vaser: Tømmes for vand og blomster.
Kander: Tømmes for indhold.
Bestilling af opvask Pris pr. del er 2.-kr
Har du bestilt opvask skal du følge nedenstående anvisninger:
Glas: Skal tømmes for rester og vendes på hovedet
Bestik: Skal afskylles grundigt så det ikke ligger med madrester på, da det ellers kan blive beskadiget.
Tallerkener: Skrabes rene for madrester og afskylles.
Kander: Skal tømmes for indhold
Lysestager: Stearinrester fjernes
Servietter skal afleveres retur beskidte, dog tørre i en plastpose/kasse. Hvis servietterne har store pletter(specielt blåbær) og ikke kan vaskes rene, skal de erstattes til en pris af Dkk 40,- pr styk
Vaser tømmes for vand.
Servicedelen skal ALTID være sorteret og pakket i de tilhørende emballager ved tilbageleveringen.
Bestilling af opvask Pris pr. del er 2.- kr
Transport og afhentning:
Mulighed I:
Vi leverer/afhenter servicen på aftalte adresse (Jylland og Fyn) til aftalte tidspunkter. Pris pr, km 3.73 kr. pr. kørt kilometer + broafgifter. Hør nærmere for pris.
Når servicedelene leveres på aftale adresse, skal der være en modtager til den aftalte tid. Har du booket os til at levere din ordre, så vær opmærksom på, at prisen på fragt gælder levering til kantsten. Så snart servicedelene er leveret ved kantsten overgår al ansvar til lejer.
Mulighed II:
Lejer afhenter/afleverer servicedelene til aftalte tidspunkt. Al ansvar overgår til lejer ved udlevering af servicedelene.
Florentina Table Dressers kan ikke stilles til ansvar for eventuelle skader på servicedelene, som er opstået under fragten til/fra leveringsadressen. Ej heller til at erstatte bestilte servicedele til pågældende fest/arrangement.
Vi fraråder, at servicedelene transporteres i en trailer, da affjedringen på disse gør, at risikoen for skader på servicedelene forhøjes.
Ændring af bestilling:
Ændringer til bestillingen skal ske senest 8 hverdage før datoen for dit arrangement.
Der gives ikke garanti for at servicedelene er på lager, da de kan være lejet ud til andre arrangementer.
Ændringer skal meddeles på kontakt@florentinaliving.dk
Senest en måned før booking dato er det muligt at foretage en ændring på +/-5 kuverter – her tages også forbehold for udlejede servicedele.
Flytning af booking:
Ønskes der at flytte datoen for en booking er vi behjælpelige med at flytte din bestilling 1 gang.
Ved endnu en flytning lægger vi et flyttegebyr på 50% af det samlet fakturabeløb.
Ved flytning nr. 2 anser Florentina Table Dressers det som en ny bestilling.
Vi kan ikke garantere at vi kan lave en 100% identisk booking ved flytning til ny dato, da de samme produkter kan være udlejet til anden side.
Købsbetingelser – blomster:
I tilfælde af fejllevering af blomster skal alt henvendelse rettes til Florentina Table Dressers.